-
Мъглявите перспективи за инфлацията помрачават потребителските настроения в САЩ
Понижението в настроенията съвпада с покачващите се цени на бензина, които сега са достигнали шестмесечен връх
-
Потребителските настроения в САЩ отчитат спад за първи път от три месеца насам
Понижението в рамките на месеца е най-голямото от март 2020 г.
-
Потребителските настроения в САЩ растат до най-високото си ниво от 2021 г. насам
Краткосрочните инфлационни очаквания се понижават до 3-годишно дъно
-
Потребителското доверие в САЩ се понижава до 5-месечно дъно заради инфлацията
Въпреки че очакванията на икономистите за рецесия стабилно намаляват, американците остават притиснати от високите цени
-
Потребителското доверие в САЩ расте до двугодишен връх през юли
Показателят на Conference Board за текущите условия се увеличава до най-високото си ниво от март 2020 г.
-
Потребителските настроения в САЩ се подобряват през юни
Индексът за текущите условия се повишава до четиримесечен връх, докато мярката за очакванията се повишава до 61,5 пункта, достигайки най-високото си ниво от февруари
-
Краткосрочните инфлационни очаквания в САЩ се понижават до 2-годишно дъно
Очакванията на домакинствата за техните финанси за едногодишен хоризонт паднаха за първи път от пет месеца насам
-
Погрешно е да се залага срещу американския потребител
Нови анализи показват, че сред потребителите в САЩ има натрупани излишни спестявания от около 500 млрд. долара, които поддържат разходите високи
11 -
Потребителският климат в САЩ изненадващо се помрачи значително
Въпреки че текущите макроикономически данни не показват признаци на рецесия, икономическите опасения на потребителите рязко се увеличиха
Таг потребителски настроения
Пазари